Mas de Caret

15 + supletorias

Ofertas

Descripción

EL MASMas de Caret (1786), és una de les masies de la Bartra, un llogaret de Montblanc (Conca de Barberà), situat aprop de Farena, a la vall del riu Brugent (Muntanyes de Prades).Està rehabilitat i ampliat respectant l'arquitectura i els materials, seguint criteris de bioconstrucció. És una finca que combina el bosc, els cultius, zones d'esbarjo, granja, piscina, senders, parc infantil, arnes d'abelles...Som una parella de Reus. El Carles i la Tresa, amants de la naturalesa que vam pujar de la ciutat a la muntanya l'any 1988 amb la nostra filla Roella que tenia dos anys. Vam comprar la finca on hi havia les runes de la finca de Mas de Caret. Amb molta il·lusió i esforços vam desenrunar i reconstruir junt amb el pare de la Tresa la masia. Treballàvem fora i també a la finca, fent el magatzem, la bassa, el galliner, la depuradora...També vam desbrossar i posar em marxa zones de cultiu, de bosc, la petita granja... Als inicis de 1998 vam projectar l'ampliacio de Mas de Caret per a fer-hi turisme rural i al febrer de 2000 començàvem les obres.Amb els nostres coneixements, els d'amics i professionals, vam integrar tot el que podiem la nova construcció per tenir un acabat confortable, agradable, saludable tot l'any,amb l'objectiu d'oferir una bona estada als residents. Vam utilitzar pedra, fusta, teula, aillaments naturals de cànem, suro, doble vidre, calefacció...a canvi d'uns petits ingressos per poder viure al nostre petit món, on vivim i volem viure, on tenim projectes com tenir una vaca, acabar de construir el mas de Quer, netejar el bosc..SERVEISDisposem a la Residència Casa Pagès d'un gran menjador i sala d'estar. Està equipada amb parquet, llar de foc, calefacció,precioses vistes i una gran balconada.Tenim 8 habitacions amb capacitat de 13 a 15 persones adultes, tenen calefacció, terrassa, bany, són amplies i disposen d'un puf per a nens.Estan distribuides entre capacitats de 2 a 5 places. Al costat del mas disposem d'una bassa-piscina per a banyar-nos durant el bon temps, i regar tot l'any.A casa nostra podeu fer dormir i esmorzar o mitja pensió. Combinem la cuina mediterrània amb cuina innovadora i/o vegetariana. Els productes segons disponibilitats i època són de la nostra horta, ecològics, de la zona, del mercat... que ciunem amb cuina econòmica de gas o també solar.Tambè oferim la nostre masia per celebracions: Casaments, comunions, aniversaris, batejos trobades familiars, calçotades ( per encarreg)... .Mireu apartat CELEBRACIONS.Procurem fer una compra responsable (estalvi energètic, ecologia, sostenibilitat). També minimitzem els residus, reciclem les escombreries, utilitzem productes de neteja respectuosos amb el medi, que junt amb els desaigues dela masia van a la depuradora natural. L'energia és fotovoltaica ( plaques solars) i de gas propà. Per tot això i més el departament de mediambient ens ha concedit ell distintiu de Qualitat Ambiental.És un lloc ideal per descansar, gaudir de la pau i la bellesa de l'entorn.La finca de 8 ha és combinada amb bosc, zona de pastoreig, vinya, horta, zona d'esbarjo, parc infantil, caseta pels nens, zona de bany, terrasses, basses...També disposem de SALA D'ACTIVITATS de 80 m sense columnes, separada de la masia, amb bany / vestuari amb dutxa i equip de música souround. Mireu apartat CURSOS.LA NOSTRA CUINACuina mediterranea Cuina vegetariana Cuina ecològica Productes del HortaSALA D´ACTIVITATSLa Sala d'Activitats té un espai diàfan de 80 m. Disposa de bany o vestuari amb dutxa i un equip de música souround. Fem cuina de mercat amb molts productes ecològics i/o artesanals de la zona, amb l'opció d'alimentació vegetariana de tot tipus. Oferim pensió completa, mitja pensió i dinar en cas d'activitats d'un dia. Podem allotjar un màxim de 30 persones.PARC DE LES OLORSLa masia d'Agroturisme Mas de Caret forma part de la xarxa del Parc de les Olors, i aquest any hem creat un espai amb herbes aromàtiques, culinàries i medicinals, per donar a coneixe les propietats i usos de les plantes als nostres allotjats.També hi ha la possibilitat de gaudir d'una visita guiada, sense allotjament. Tota una experiència per estimular els sentits, degusta'n un dinar en el que no hi faltaran les culinàries del parc.ACTIVITATSPrevi acord amb el grup oferim: -Els nens i acompanyants un recorregut a donar menjar a les gallines, oques, ànecs, gossos, ovelles...També recullir els ous, anem a collir a l'horta i fem una volta amb poni pels més petits. -Tenim uns itineraris de natura força divertits i instructius per a tota la família. - Acompanyem a fer senderisme per la zona, fins a les pintures rupestres, fins a riu per a banyar-s'hi. . [Sopar de Cap d'Any] (amb estada) . [Calçotades] (per a comanda prèvia amb o sense estada) . [Revetlla de Sant Joan] (amb estada) Ens agrada personalitzar qualsevol celebració. Hem tingut trobades especials de tota mena, casaments, 50 aniversari de casats, celebracions de 40, 50 i 100 anys, per pares amb adopcions de nens xinesos, trobades de coneguts del camí de Sant Jaume..CELEBRACIONSPodeu celebrar les vostres festes d' aniversaris,comunions, casaments, batejos, trobades familiars, Calçotades (per encarreg).....